اخبار روز

پیدا کردن در ورودی تئاتر شهر کمی آزار دهنده است/26 تیر

پیدا کردن در ورودی تئاتر شهر کمی آزار دهنده است/26 تیر

۰۷:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۴۰۳

بابک پرهام نویسنده و منتقد تئاتری درباره حریم تئاتر شهر و واکنش مخاطبان تئاتری مجموعه تئاتر شهر بیان کرد: طبیعتا افرادی که برای بار اول وارد فضای ساخت و ساز و حریم مجموعه تئاتر‌شهر می‌شوند، نمی‌دانند که تئاترشهر تنها یک ورودی دارد؛ اما آن چیزی که اتفاق افتاده است، یعنی حصار کشی مجموعه تئاترشهر و حریم موقت این مجموعه این است که چننین اقدام موثری کمک می‌کند تا دستفروشان و افرادی که خیلی اهل فضای فرهنگ و تئاتری نیستند، شاید از یک فرهنگ دیگری آمده‌اند و ممکن است ایجاد مزاحمت کنند یا دعواهایی رخ دهد که قبلا هم بوده  است جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: به یاد دارم در حریم مجموعه تئاترشهر سر یکی از تمرین‌های تئاتری با چاقوکشی مواجه شدیم، آمبولانس آمد و چنین حصار کشی واقعا برای حریم مجموعه تئاتر شهر مناسب است و لغت انتخابی حریم، لغت درستی است.

پرهام افرود:اما باید بگویم که در تنها ورودی مجموعه تئاترشهر راهروی باریکی داریم که میان تئاترشهر و کارها حصارکشی شده است که کار را کمی برای علاقه‌مندان و تماشاگران جدید تئاتر و این مجموعه سخت می‌کند. پیدا کردن در ورودی ممکن است کمی آزار دهنده باشد اما هر تغییری خوبی‌ها و بدی‌هایی دارد. از این رو شخصا امیدوار هستم سازه اصلی حریم مجموعه تئاترشهر که شکل گرفت، یک فضای امن برای مخاطبین تئاتر و هنرمندان ایجاد کند.

خبرنگار: زهرا بالاور

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا